DRAGI UČENICI /CE !
MREŽA ŠKOLA BEZ NASILJA IMA SVOJU STRANICU I INTERNET ADRESU –DOBRO JE DA JU ZNATE JER I VI MOŽETE SUDJELOVATI U NJENOM STVARANJU.
Pozvani ste na sudjelovanje u "Školsku pričaonicu" pod naslovom : Što mi se dogodilo - istinite priče o nasilju.
Posjetite nas:
Pozvani ste, ako trebate kakvu pomoć pitajte.
Koga? Učiteljicu npr.hrvatskog jezika,informatike,razrednicu…
Projekt čitajmo zajedno - čitajmo "zaboravljene knjige"
Autor: Administrator , 6. 12. 2012.
Četvrti razred škole Budaševo ove školske godine sudjeluje u projektu Čitajmo zajedno – čitajmo zaboravljene knjige. Projekt se već nekoliko godina provodi diljem naše domovine, a mi smo se priključili nakon uvodne ankete s učenicima, koji su pokazali veliki interes.
Cilj nam je da djeca dožive školsku knjižnicu kao mjesto na kojem će pronaći i starije knjige koje su čitale njihove bake i djedovi, a koje nam svjedoče o povijesti i razvoju naše i strane dječje književnosti. Također nam je važan cilj u projekt uključiti i roditelje (čitanje s djetetom radi druženja, zabave i razonode, čuvanje knjiga bez obzira na njihovu starost, razvijanje pozitivnog odnosa prema čitanju u obitelji, razgovor s djetetom, razmjena dojmova i iskustava, osjećaja i stavova…)
Projektom razvijamo vještinu čitanja, razumijevamo pročitano te povezujemo usvojene pojmove sa stvarnim životom. Razvijamo potrebu čuvanja knjiga, uočavamo važnost školske knjižnice u čuvanju ne samo knjiga nego i kulturnog nasljeđa i našeg identiteta.
Tijekom školske godine imat ćemo različite aktivnosti uz čitanje knjige Josipa Vandota, Kekec nad samotnim ponorom.
Djecu je zaintrigiralo ime Kekec, što je to ili tko je to. Čitanje naglas prate s pozornošću, komentiraju događaje, traže objašnjenja nepoznatih riječi (arhaizmi). Žele znati gdje je to mjesto, jesu li događaji i likovi stvarni. Pokazuju naklonost prema liku Kekeca, raduju se njegovim pozitivnim reakcijama prema sestri, drugim ljudima koji ga okružuju, životinjama i prirodi. Zanima ih mjesto i vrijeme događaja, način života u to vrijeme...
Eto, to su reakcije nakon pročitane jedne trećine knjige.
Nakon svakog pročitanog odlomka radi se razredna slika i dio teksta koji će se na kraju povezati u cjelinu, tj. razrednu slikovnicu što djeca s radošću prihvaćaju i sudjeluju u tome.