2012-03-05 18:58:32 Dragutin Tadijanović: Dugo u noć, u zimsku bijelu noć Pogledajte kako je izgledao sat poezije u 6. razredu PŠ Topolovac Hrvatski jezik- sat poezije (književnost) Dragutin Tadijanović: Dugo u noć, u zimsku bijelu noć Ključni pojmovi: obilježja lirske pjesme, tema, motivi, pjesničke slike, stilska sredstva Obrazovne zadaće: obilježja lirske pjesme, pjesničke slike, motivi Funkcionalne zadaće: razvijanje sposobnosti slušanja, doživljavanja, povezivanja, rad na tekstu, interpretativno čitanje Odgojne zadaće: poticanje ljubavi prema čitanju poezije, razvijanje plemenitih osjećaja, poticanje ljubavi prema poeziji hrvatskih pjesnika Korelacija: informatika, likovna kultura
Tijek nastavnog sata: 1.Uvodni dio Kao motivaciju, učenicima sam donijela portret hrvatskoga pjesnika D.Tadijanovića i ukratko ih upoznala s njegovom biografijom. Razgovarali smo o starim zanimanjima našega kraja. 2. Središnji dio sata Interpretativno čitanje pjesme Dugo u noć, u zimsku bijelu noć, objavljivanje doživljaja i interpretativni razgovor o pjesmi. Slušanje uglazbljene pjesme H.Hegedušića, na zahtjev učenika, dvaput.
3. Završni dio sata Učenici su napisali svoje doživljaje pjesme. Za sljedeći smo sat dogovorili krasnoslov pjesme.
Adrijana Pjesma je vrlo osjećajna i jako mi se svidjela=))))))) Mihael Slušajući pjesmu koja je osjećajna s usporenim tempom, laganim i tihim ugođajem osjećao sam se tužno. (Ne zaboravlja se ono što se voli.)
Valentina
Leon
Antonio
Valentino
Iva Ivana Pjesma me se dojmila jer pjesnik govori o svojoj staroj i tužnoj majci. Pomalo je te tužna, istovremeno nježna i usporena. Anđelo Uz ovu pjesmu osjećam se tužno zbog toga što se pjesnik prisjeća svoje majke. Moj doživljaj ove pjesme je lijep, pjesnik priča o svojoj vrijednoj majci koja se iglom bode, ali nju to ne boli, jer želi da njezin sin ima što obući i jer ga voli.
Na kraju je Ivana Dragičević izrecitirala pjesmu.
|
Osnovna škola Budaševo - Topolovac - Gušće |